Fotografering

Kom hem från skolan för ett tag sen. Har egentligen engelska nu innan jag slutar men jag mådde inge bra efter lunchen så jag valde att gå hem, kom hem för ungefär tjugo minuter sen och ska snart lägga mig och kolla en film.

Skolan började med att Gunilla våran svenska lärare var sjuk så vi fick en håltimme och började inte förän 10:05 med matten som gick super bra. Måste nästan säga att det är ett favorit ämne i skolan. Efter matten hade vi fotografering som gick as bra, bilden blev hur bra som helst. Och sen var det lunch och efter det gick jag hem. Så nu ska jag ta det lungt några timmar och sen förhoppningsvis orka träffa min prins.


Kommentarer
Postat av: Moster Sarah

Fy i h-..... vad du är vacker min prinsessa <3

Älskar dig så enormt mycket... Föralltid <3

Massa kärlek till dig från mig <3

2009-09-13 @ 15:13:21
URL: http://barahsarahunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0