Bedtime

Skolan idag gick sjukt fort, har haft en riktigt rolig dag. Klippte mig i fingret men lycklig var jag för det. Permanent provet gick riktigt bra och det är jag glad över. Fick även reda på att jag förmodligen får mvg i frisör om jag fortsätter som jag gör. Efter skolan gick jag och hämtade Rasmus i skolan sen träffade jag Caroline. Vi åt pizza och sen drog vi till Haninge och mötte upp Jesper & Jesper för att jag skulle hämta min halsduk som jag glömde i helgen. Sen jag kom hem har jag bara tagit det lungt, kom precis ut ur ett bad och nu ska jag strax lägga mig och kolla true blood.

Föresten så älskar jag vädret som varit idag, hoppas det blir lika bra imorgon. Mysigt!


Kommentarer
Postat av: SABINA

god natt söt :)

2009-12-04 @ 01:13:08
URL: http://sabinalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0