Fredag idag!

Jag är hos philip just nu, sov här inatt. Vaknade för ungefär 10 min sen och ska nog snart väcka honom, han skulle gå upp 20 över sa han. Jag ska snart cykla hem och byta kläder osv och sen ska jag dra iväg till skolan. Idag har vi arbetsmiljö vilket inte är så jobbigt, vi skriver mest ner saker på papper. Efter arbetsmiljön har vi mentorstid och varje vecka så ska någon i klassen baka så idag ska vi få äta något som Caroline har bakat. Mums! Och efter lunchen har vi engelska och idag har vi engelska glosor.

Efter skolan så ska jag jobba så det blir ingen uppdatering förän ikväll om jag orkar, ska ju sluta på donken för jag inte orkar jobba där längre. Det funkar inge bra för mig och min kropp. Vill satsa mer på skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0